Geras sukimo momentas visiems atvejams
2,2 l dyzeliniu varikliu varomas „Rexton“ turi gerą sukimo momentą, kurio reikia išsikapstyti iš sunkiai išvažiuojamų vietų, geram greičiui išlaikyti, įsibėgėti ar vilkti priekabą. Nauja 8 laipsnių automatinė „E-Tronic“ pavarų dėžė užtikrina sklandų pavarų perjungimą ir taupų degalų naudojimą važiuojant įvairiais greičiais.
2,2 l dyzelinis variklisDidžiausia galia: 202 AG (148,6 kW) prie 4000 sūk./min. Didžiausias sukimo momentas: 441 Nm prie 1600–2600 sūk./min. Darbinis tūris: 2157 cm3 |
Įjungiama keturių ratų pavaraSu įjungiama keturių ratų pavara vairuotojas gali pasirinkti, kada įjungti sistemą, priklausomai nuo kintančių sąlygų kelyje arba važiuojant bekele. Šios pavaros eksploatacija yra saugesnė ir efektyvesnė nei įprastinės keturių ratų pavaros. |
Diferencialo blokavimo mechanizmasKai važiuojant nelygiu keliu prasisuka ratai, sistema blokuoja diferencialinę pavarą, kad automobiliui būtų lengviau išvažiuoti. |
8 laipsnių automatinė pavarų dėžė
Elektroniniu būdu valdoma 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė su elektroniniu pavarų perjungikliu (shift-by-wire) sklandžiai ir tyliai perjungia pavaras, užtikrindama efektyvų atsaką.
Važiavimo režimo parinkimo sistema
Automatinė pavarų dėžė leidžia pasirinkti vairavimo režimą (normalus / sportinis / žiemos) saugiam vairavimui užtikrinti ir pritaikyti pagal asmeninius poreikius. Pasirinkus normalų režimą, suderinamas ekonomiškumo ir galios poreikis. Sportiniame režime automobilis įgauna daugiau galios, o važiuojant žiemos režimu automobilis pradeda važiuoti antra pavara, kad neslystų ant apledėjusios kelio dangos.
Velkamoji galiaSu „Rexton“ nesunkiai pavilksite automobilinį namelį, priekabą žirgui vežti, valtį ar darbinę priekabą. Su stipria kopėčių tipo važiuokle galima vilkti net 3500 kg sveriančią priekabą. |
Priekabos stabilizavimo sistemaSistema aptinka priekabos vingiavimą ar svyravimą ir automatiškai stabilizuoja automobilio velkamą priekabą. |
Kėbulas
„Rexton“ sukurtas ant ypatingai tvirto pagrindo. Kopėčių tipo rėmo ir ant jo uždėto kėbulo konstrukciniai elementai pagaminti iš ypač tvirto plieno, kurio tamprumo modulis 1,5 GPa.
81,7 % automobilio kėbulo skardų pagamintos iš didelio atsparumo, didelio tankio ir didelio tamprumo plieno. Tvirtas kėbulas užtikrina gerą apsaugą susidūrimo metu, tuo pačiu sukuriama didelė saugi erdvė salone.