Geras sukimo momentas visiems atvejams

2,2 l dyzeliniu varikliu varomas „Rexton“ turi gerą sukimo momentą, kurio reikia išsikapstyti iš sunkiai išvažiuojamų vietų, geram greičiui išlaikyti, įsibėgėti ar vilkti priekabą. Nauja 8 laipsnių automatinė „E-Tronic“ pavarų dėžė užtikrina sklandų pavarų perjungimą ir taupų degalų naudojimą važiuojant įvairiais greičiais.

 

 

2,2 l dyzelinis variklis

Didžiausia galia: 202 AG (148,6 kW) prie 4000 sūk./min.

Didžiausias sukimo momentas: 441 Nm prie 1600–2600 sūk./min.

Darbinis tūris: 2157 cm3

 

 

Įjungiama keturių ratų pavara

Su įjungiama keturių ratų pavara vairuotojas gali pasirinkti, kada įjungti sistemą, priklausomai nuo kintančių sąlygų kelyje arba važiuojant bekele. Šios pavaros eksploatacija yra saugesnė ir efektyvesnė nei įprastinės keturių ratų pavaros.

 

 

Diferencialo blokavimo mechanizmas

Kai važiuojant nelygiu keliu prasisuka ratai, sistema blokuoja diferencialinę pavarą, kad automobiliui būtų lengviau išvažiuoti.

 

8 laipsnių automatinė pavarų dėžė

Elektroniniu būdu valdoma 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė su elektroniniu pavarų perjungikliu (shift-by-wire) sklandžiai ir tyliai perjungia pavaras, užtikrindama efektyvų atsaką.

 

Važiavimo režimo parinkimo sistema

Automatinė pavarų dėžė leidžia pasirinkti vairavimo režimą (normalus / sportinis / žiemos) saugiam vairavimui užtikrinti ir pritaikyti pagal asmeninius poreikius. Pasirinkus normalų režimą, suderinamas ekonomiškumo ir galios poreikis. Sportiniame režime automobilis įgauna daugiau galios, o važiuojant žiemos režimu automobilis pradeda važiuoti antra pavara, kad neslystų ant apledėjusios kelio dangos.

 

 

Velkamoji galia

Su „Rexton“ nesunkiai pavilksite automobilinį namelį, priekabą žirgui vežti, valtį ar darbinę priekabą. Su stipria kopėčių tipo važiuokle galima vilkti net 3500 kg sveriančią priekabą.

 

 

Priekabos stabilizavimo sistema

Sistema aptinka priekabos vingiavimą ar svyravimą ir automatiškai stabilizuoja automobilio velkamą priekabą.

 

Kėbulas

„Rexton“ sukurtas ant ypatingai tvirto pagrindo. Kopėčių tipo rėmo ir ant jo uždėto kėbulo konstrukciniai elementai pagaminti iš ypač tvirto plieno, kurio tamprumo modulis 1,5 GPa.

81,7 % automobilio kėbulo skardų pagamintos iš didelio atsparumo, didelio tankio ir didelio tamprumo plieno. Tvirtas kėbulas užtikrina gerą apsaugą susidūrimo metu, tuo pačiu sukuriama didelė saugi erdvė salone.