Pažangi hibridinė technologija

Su „Dual-Tech“ hibridine sistema „Torres Hybrid“ dažnai važiuoja varomas vien elektros varikliu iki 100 km/val. greičiu. Pažangi 1,5 l benzininio variklio, elektros variklio ir e-DHT pavarų dėžės sinergija. „Torres Hybrid“ vairas turi stiprintuvą.

 

Naujos kartos automatinė e-DHT pavarų dėžė

Priklausomai nuo tikralaikių vairuotojo veiksmų, tokių kaip akceleratoriaus pedalo spaudimas ir sukimo jėgos poreikis, „Torres Hybrid“ automatiškai įsijungia vienas iš devynių hibridinės pavaros režimų. Tai užtikrina sklandų variklių darbą, energijos sąnaudų kontrolę ir išskirtinį vairavimo komfortą.

 

Rekuperacinio stabdymo sistema

Tai technologija, skirta įkrauti aukštos įtampos akumuliatorių, naudojant elektros energiją gautą iš stabdymo metu susidarančios kinetinės energijos. Ši energija generuojama kai automobilis lėtėja, nustojus spausti akceleratoriaus pedalą arba paspaudus stabdžių pedalą.

 

Stabdžiai ir pakaba

Stabdžiai: ventiliuojami diskiniai (priekyje), diskiniai (gale)

Pakaba: „MacPherson“ statramsčiai (priekyje), daugiasvirtė (gale)

 


 

Vilkimo geba

Jei velkama priekaba ima važinėti į šonus ir dėl to prarandamas vairavimo ir krypties išlaikymo stabilumas, priekabos stabilizavimo sistema padės vairuotojui suvaldyti situaciją. Priekabos su stabdžiais vilkimo galia – 1300 kg, be stabdžių – 500 kg.